joi, 26 iunie 2014

AttachObjectToVehicle

Aveti nevoie de: 
Pawn++.
Cunostinte de scripting.

1.Deci deschidem Map Editor-ul, și ne ducem la Coordonatele 0, 0, 0 .






2.Ștergem obiectul acesta pentru a vedea vehiculul.




3.Introducem vehiculul dorit.



4.Și îl mutam la coordonatele 0.0000, 0.0000, 0.000



5.Selectăm No Vortex lighting pentru a vedeam vehiculul alb.



6.Căutăm obiectul dorit.



7.Îi dam ADD și îl inserăm pe vehicul.



8.Luăm coordonatele obiectului și mergem în pawno.



9.Acolo vom pune coordonatele obiectului la funcția Attach, iar obiectul să va avea coordonatele 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 0.0000.


10.Creiăm vehiculul, iar funcția va fi astfel:


AttachObjectToVehicle(idobiecte, idvehicul, x, y, z, rx, ry, rz);



Sper că vam explicat bine.

Dacă nu ați înteles lasați comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu